BEST SUMER NIH :D

Wednesday, February 2, 2011

[Contest] Jejaka Terhangat Nak Bagi Henpon Free..!!!





kenapa yaya nak menang contest ni?

sebab yaya berkenan la kat henpon eTouch 212 Pro tu. lagipun spesifikasi dia boleh dual sim kan. lagi lah yaya berkenan. senang nak bawak 1 fon dengan 2 sim. lagipun fon yaya yang tengahh ada sekarang  ni tengah nazak, so kalau dapat menang fon ni kan dah jimat dari beli fon baru. Jejaka Terhangat macam taw taw jer yaya tengah memerlukan fon baru ni ye. cepat kasik yaya menang :p



yaya nak tag :
cikblurr
ijan
wana
&& sesiapa yang rajin lah nak join

berbaloi baloi taw



Tarikh tutup contest ni pada:

11 March 2011 (11.59 malam)




❤ KOMEN ANDA SANGAT BERHARGA. TQ ❤

LIKE MEANS LOVE. SEND MEANS CARE :)

2 comments:

Jejaka Terhangat said...

JT datang mau mengecheck penyertaan..thanks join.gudluck yek.=)

♥yaya budak suka embun♥ said...

@Jejaka Terhangat
welcome n thanks :D

Post a Comment

jemput komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...